آخرین نسخه اورجینال و تجاری کامپوننت آر اس تیکت نسخه پرو برای جوملا 3 و 4
به آخرین نسخه بروزرسانی شد
- نسخه اورجینال و تجاری
- به همراه ماژول ها و پلاگین های مورد نیاز و ...
- کاملا فارسی شده و بهینه شده برای زبان فارسی
- 6 ماه پشتیبانی رایگان
جدیدترین آپدیت افزونه RSTickets pro هم اکنون در دسترس شماست. کامپوننت RSTickets را می توان قوی ترین سیستم پشتیبانی و تیکت جوملا دانست. محیط فارسی و تاریخ شمسی، دسته بندی تیم پشتیبانی با سطوح دسترسی، ارسال ایمیل های اتوماتیک برای مدیر و کاربر تنها بخشی از امکانات آن هستند. برای خرید و دانلود با ما همراه باشید.
- در پی به برخی از ویژگی های این کامپوننت ارزشمند و کاربردی می پردازیم :
کاملا فارسی و تاریخ کاملا شمسی
امکان ایجاد بخش دانشنامه
ارسال پرسش توسط کاربران سایت و دریافت پاسخ بصورت آنلاین
امکان ایجاد دسته بندی موضوعی
تعریف و دسته بندی تیم پشتیبانی به همراه اعمال سطوح دسترسی
ثبت و نگهداری تمامی تیکت های ارسال شده توسط کاربر
امکان ارجاع تیکت به واحد یا کارشناس دیگر به همراه توضیحات
فعال و غیر فعال کردن دسترسی به سیستم تیکت برای کاربران توسط مدیر سایت
قراردادن امضای کارشناس پشتیبانی در انتهای پاسخ، بصورت خودکار
امکان ارسال تیکت به همراه فایل های ضمیمه توسط کاربر
ارسال ایمیل های اتوماتیک جهت آگاه سازی مدیر و کاربر سایت
ارسال ایمیل های آگاه سازی به صورتHTML
امکان افزودن کارشناس برای پاسخگویی به تیکت ها بر اساس سطوح دسترسی و همچنین دپارتمان ها
امکان ایجاد پاسخ های سریع توسط مدیر سایت
امکان جستجو در تیکت ها و ذخیره سازی نتایج
امکان مشخص نمودن وضعیت پرسش و همچنین دسته بندی بر حسب دپارتمان و الویت
امکان تعریف فیلدهای اضافی جهت دریافت اطلاعات کامل تر از کاربران برای هر یک از دپارتمان ها
دارای کد امنیتی برای تشخیص کاربر انسانی از روبوت ها
امکان ایجاد دپارتمان های متفاوت برای کاربران سایت
مرتب سازی تیکت ها بر اساس تاریخ، مشتری یا اولویت
وبسیاری امکانات منحصر به فرد دیگر..